Arbejdsområde: Omsorgssvigt
-
Helle Kirstine Stubkjær Mumm
—
Musiklytning med afspænding, billeddannelse (forestillingsbilleder, sansning), fortælling og refleksion. Sundhedsfremme (livskvalitet, helheds- og personcentreret omsorg og lindring) via kreativ samskabelse og ”kommunikativ musikalitet”. Kriser, tab og traumer. PAMI kurser, (BM)GIM, narrativt og neuroaffektivt orienteret supervision. Medlem af DMTF, DM, DPF og EAMI.
-
Heidi Lerche
—
Egen terapeutisk klinik for selvudvikling, livskriser, psykiske lidelser samt relationelle udfordringer. Supervision for fagprofessionelle. Bredt erfaringsgrundlag.
-
-
Kathrine Nielsen
—
Uddannet musikterapeut med erfaring i børne- og ungdomspsykiatrien med speciale i spiseforstyrrelser, voksne med cerebral parese og bearbejdning og håndtering af vold i nære relationer.
-
Lars Rye Bertelsen
—
Privat klinik siden 1999, knap 20 års ansættelse i psykiatrien, Ph.d. studerende, Læreterapeut for musikterapistuderende.
-
Frederik Wunderlich
—
Alsidig musikterapeut bosat i Struer Kommune. Jeg arbejder hovedsageligt med demensomsorg og palliation, men jeg er altid åben for at tage nye klienter inden for andre områder.
-
Mark Egebjerg
—
Jeg arbejder som musikterapeut i Børne- og Ungdomspsykiatrien, Region Syddanmark, hvor jeg kombinerer min erfaring som musikterapeut og sygeplejerske og har gjort dette siden 2016. Musikken har været min følgesvend igennem hele livet. Først som udøvende musiker i forskellige orkestre, lyddesigner, og senere som musikterapeut. Mine kompetencer
-
Maria Gjerulff Schmidt
—
Jeg arbejder primært indenfor psykiatri og demensområdet. Jeg er deltidsansat på Marielund – Døgncenter for Social Psykiatri i Kolding Kommune. Jeg har mange års erfaring med at vejlede og undervise personale på plejecentre i at bruge musikken målrettet i plejen mhp. at skabe genkendelighed og tryghed for den demensramte. Jeg er også deltids ansat som…
-
Cecillie Fleggaard
—
“Med relationen som fundament og musikken som redskab” Musikterapeutiske forløb med børn og unge, med individuelle udfordringer og gennemgribende udviklingsforstyrrelser.